Dyrk outdoor i det bornholmske klippelandskab

Lær at lave velsmagende retter

Linjefag du kan vælge på Bornholms Efterskole

Adventurelinje

Adventure og friluftsliv på efterskole

Er du klar til at opleve friluftsliv på klippeøen?

Du behøver ikke at være verdensmester – alle kan være med når vi prøver kræfter  med naturen. Fra nybegynder til ekspert. Du kommer bl.a. til at klatre på klipper og i træer, tage en tur i havkajak og på selvbyggede tømmerflåder og kan være med til MTB på de vildeste mountainbikespor.

Gastronomilinje

Gastronomi og madlavning på Bornholms Efterskole

Har du en kok i maven? Prøv "Gastronomi – gas grill og røg"

Er du glad for mad og vil gerne arbejde med fødevarer? Går du op i hvordan din mad bliver serveret? Har du et ønske om at blive kok, tjener, ernærings assistent eller at starte din eget restaurant? Lær grundprincipperne i at lave mad og bliv klogere på de forskellige madvarer.

Erhvervslinje

Vil du være en rigtig håndværker og skabe noget med dine hænder?

Vil du lære at skrue på biler, arbejde med træ, mure, arbejde som smed og undersøge strøm/IT? Lær de grundlæggende færdigheder og bliv klar til at starte på din erhvervsuddannelse som fx tømrer/snedker, murer eller smed.