Kun 3 timer fra Hovedbanen til Rønne

Det er nemt og hurtigt – og ikke særlig dyrt

Rejsen bliver en del af fællesskabet

Bornholm ligger ikke på den anden side af jorden. Det tager kun 3 timer fra Hovedbanegården. Og billetten koster det samme som til Odense.

Når man tager på weekend tager alle i udgangspunktet samme færge. Til og med d. 29.09.2023 er det færgen fra Rønne med afgang kl. 16:30 (mødetid kl. 16:00) og ankomst med Kombardo Expressen kl. 19:30 nær Hovedbanen. Fra d. 06.10.2023 er det færgen med afgang kl. 14:30 (mødetid kl. 14:00) og ankomst med Kombardo Expressen kl. 17:30 i København. En hyggelig tur hvor alle følges til Hovedbanen hhv. DGI-byen – her bliver fællesskabet dyrket.

Turen tilbage går også med Kombardo Expressen på Ingerslevsgade, tæt ved Hovedbanen og DGI-byen, kl. 18:15 (mødetid) og er i havn i Rønne kl. 21:50.

Billetter kan bestilles hos Kombardo Expressen. Sejlplan findes hos Bornholmslinjen.

Turen til Bornholm bliver en del af fællesskabet på Bornholms Efterskole.

Du kan også rejse med fly og booke billetter på DAT (Danish Airtransport). DAT flyver flere gange dagligt til og fra Københavns Lufthavn. I sommerhalvåret er der også direkte fly fra Billund og Aalborg.

Kom på besøg

Kom os se Danmarks måske hyggeligste efterskole, hør mere om efterskolelivet på klippeøen og mød vores dygtige lærere og nuværende elever.